Forside Produkter Funktioner Support Om Dansave

Support

Ofte stillede spørgsmål

Er det muligt at få en gratis prøveperiode?

Ja, hos Dansave er de første 30 dage ALTID gratis.

Kan jeg få hjælp til installation og opsætning af min online backup løsning?

Ja, vi yder gratis support til alle vores kunder.

Er det sikkert at sende mine filer over Internettet til Dansave's servere?

Ja det er det. Først krypteres dine filer med en 256 bit AES kryptering og en krypteringskode du har valgt. Derefter sendes de krypterede filer via en SSL krypteret tunnel til Dansave. Dine filer er derfor dobbelt krypteret og garanteret at Dansave er modtageren, når de sendes over Internettet.

Hvordan opbevares mine filer hos Dansave?

Dine filer lagres på vores sikret datacenteret, der er udstyret med:

• Firewall
• Overvågning 24/7/365
• Brand- og røgalarmer
• INERGEN© brandslukningssystem
• Redundant køleanlæg
• Redundant UPS og batteripark
• Redundant nødstrøms-generator
• Prioriteret dieselforsyning
• Redundante internetlinjer
• Høj driftssikkerhed / høj oppetid (>99,7%)
• 24 timers vagt bemanding

Alle filerne er pakket og krypteret og kun din personlige krypteringsnøgle er i stand til at åbne filerne.

Hvad sker der, hvis jeg glemmer min personlige krypteringsnøgle?

Desværre er der ikke noget at gøre. Uden din krypteringsnøgle er din online backup ubrugelig. Du bedes tage en ny backup og oprette en ny krypteringsnøgle.

Hvilke filer kan der tages backup af?

Der kan tages online backup af alle typer filer, med undtagelse af enkelte systemfiler som operativsystemet har låst.

Hvilke databaser kan der tages backup af?

• Microsoft SQL Server 7.0 / 2000 / 2005 / 2008 og 2008 r2
• Microsoft Exchange Server 2000 / 2003 / 2007 / 2010 og 2010 SP1
• Microsoft Exchange Mailbox (individuelle emails, kalender, contacts etc.)
• IBM Lotus Domino / Notes 5.0 eller nyere.
• Oracle 8i eller nyere.
• MySQL 3.2.4 eller nyere

Hvad sker der hvis backup-processen bliver afbrudt?

Hvis du slukker computeren eller afbryder backup processen mens Dansave programmet er ved at tage backup af en fil, så genoptager den blot backup-processen, hvor den slap, næste gang backuppen kører.

Hvordan kan jeg opsige mit abonnement?

Du kan opsige dit abonnement ved at skrive eller ringe til os.

Fandt du svaret du ledte efter? Ellers ring til vores support-team på tlf: 71 99 08 99

Kundeservice

Drift OK
Driftstatus

Der er i øjeblikket ingen driftforstyrrelser.

Ring hvis du har brug for hjælp
Kundesupport

Spørgsmål til dit abonnement, opsætning af online backup, fejl m.m.
Tlf. 71 99 08 99

Vi yder også support via e-mail
Email support
support@dansave.dk

Programvejledninger

Download programmet

Start din online backup nu